10 διατροφικές συνήθειες που αυξάνουν την ερωτική επιθυμία

Κοινοποιήση:


Η διατροφή μας, πράγματι, είναι ένας παράγοντας, ο οποίος μπορεί να επηρεάσει τη σεξουαλική μας ζωή. Η σωστή και ισορροπημένη δίαιτα βοηθάει στην αυτοπροστασία του οργανισμού και συμβάλλει στη βελτίωση της σεξουαλικής μας υγείας.

Η υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με ήπια σωματική άσκηση προσφέρει αίσθημα ευεξίας και ευφορίας, γεγονός που επιδρά θετικά τόσο στην επιθυμία, όσο και στη σεξουαλική λειτουργία.

  1. Για την προάσπιση της σεξουαλικής υγείας προτείνεται δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά (ιδιαίτερα κορεσμένα), σε χοληστερίνη, σε αλάτι, ζάχαρη και άλλα επεξεργασμένα τρόφιμα και υψηλή σε φρέσκα φρούτα, λαχανικά και πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης.
  2. Οι ξηροί καρποί αποτελούν μία από τις υγιεινότερες επιλογές δεκατιανού, καθώς έχουν κατά κανόνα υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπίδια, σε βιταμίνη Ε και φυτικές ίνες.
  3. Η δίαιτα που περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε φώσφορο και ψευδάργυρο σχετίζεται θετικά με τη σεξουαλική επιθυμία, όσο και με την καλή σεξουαλική λειτουργία.
  4. Αντίθετα, οι τροφές που είναι πλούσιες σε λίπη έχουν ενοχοποιηθεί σε κάποιο βαθμό για την εμφάνιση σεξουαλικών δυσλειτουργιών, όπως στυτικών διαταραχών, λόγω των αγγειακών βλαβών που μπορεί να προκαλέσουν.
  5. Επιπλέον, η υψηλή θερμοκρασία που χρησιμοποιείται στο τηγάνισμα αλλάζει τη χημική σύσταση του λίπους, δημιουργώντας τοξίνες που δεν μπορούν να μεταβολιστούν, οι οποίες επηρεάζουν τις ορμόνες που σχετίζονται με το σεξ.
  6. Η μαύρη σοκολάτα θεωρείται ευεργετική στον ανθρώπινο οργανισμό, αφού προφυλάσσει τα αγγεία και προκαλεί ευφορική διάθεση, εκλύοντας ενδορφίνες. Οι ενδορφίνες είναι χημικές ουσίες που παράγονται από τον εγκέφαλο και συνδέονται με αισθήματα ευχαρίστησης και μείωσης του πόνου.
  7. Η κατανάλωση σοκολάτας, ιδιαίτερα της μαύρης σοκολάτας, μπορεί να ωφελήσει τον οργανισμό, να αυξήσει την ερωτική επιθυμία, αλλά και να βελτιώσει τη διάθεση. Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε κακάο, το οποίο περιέχει υψηλές ποσότητες φλαβονοειδών, ουσίες που έχουν αντιοξειδωτική δράση.
  8. Πράγματι, η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας μπορεί να μειώσει την πίεση σε υγιή άτομα και να διατηρεί τα επίπεδα της γλυκόζης σε φυσιολογικά επίπεδα. Επιπλέον, μειώνει την κακή χοληστερίνη LDL και βελτιώνει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων .
  9. Σημαντικός έιναι επίσης, ο έλεγχος του σωματικού μας βάρους καθώς η παχυσαρκία αποτελεί προδιαθεσιακό παράγοντα για την εμφάνιση σεξουαλικών δυσλειτουργιών, όπως η διαταραχή της στύσης.
  10. Εκτός από τις οργανικές επιπτώσεις, η παχυσαρκία έχει συνδεθεί με προβλήματα στην ποιότητα ζωής του ατόμου, όπως είναι η μειωμένη φυσική δραστηριότητα, η διαταραχή της ψυχοκοινωνικής του λειτουργίας και της συναισθηματικής πληρότητας. Οι επιπτώσεις, μάλιστα, της παχυσαρκίας στη συναισθηματική διάσταση του ατόμου, μπορούν να είναι εξίσου σημαντικές και με τις σωματικές.

Θάνος Ασκητής

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Η ζάχαρη μας σκοτώνει! (VIDEO)

Η ζάχαρη μας σκοτώνει! (VIDEO)

Ένα πολύ ωραίο βίντεο της εκστρατείας “S...

Περισσότερα

Υπέρβαρα ή παχύσαρκα τα 3 στα 10 ελληνόπουλα

Υπέρβαρα ή παχύσαρκα τα 3 στα 10 ελληνόπουλα

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του προγράμμα...

Περισσότερα

Οι θανάσιμες συνέπειες της καθιστικής ζωής (VIDEO)

Οι θανάσιμες συνέπειες της καθιστικής ζωής (VIDEO)

Γνωρίζατε ότι ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει π...

Περισσότερα

Ο γάμος …παχαίνει!

Ο γάμος …παχαίνει!

Γάμος! Πόσοι και πόσες δεν τον ονειρεύον...

Περισσότερα

Διατροφή και Καρκίνος του Προστάτη

Διατροφή και Καρκίνος του Προστάτη

Η επίδραση της διατροφής στον καρκίνο το...

Περισσότερα

Μεταβολικό σύνδρομο στη Γυναίκα

Μεταβολικό σύνδρομο στη Γυναίκα

Στο μεταβολικό σύνδρομο περιλαμβάνονται...

Περισσότερα

Μεταβολικό σύνδρομο στον Άνδρα

Μεταβολικό σύνδρομο στον Άνδρα

Στο μεταβολικό σύνδρομο περιλαμβάνονται...

Περισσότερα

Γιατί ξεχνάμε; Πως λειτουργεί η μνήμη μας; (VIDEO)

Γιατί ξεχνάμε; Πως λειτουργεί η μνήμη μας; (VIDEO)

Κλέφτες αναμνήσεων! Αναρωτιέστε πως μπορ...

Περισσότερα